بزرگترین شرکت دیجیتال مارکتینگ جهان

خدمات مهندسی شرکت سپهر الکترو گستر آسیا

شرکت مهندسی سپهر الکتروگستر آسیا دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری در زمینه برق، اتوماسیون و ارتباطات می باشد. تیم فنی این شرکت متشکل از پرسنل فنی متخصص و مهندسین حوزه برق و تاسیسات ، الکترونیک ، مخابرات ، کامپیوتر و IT دارای دانش ، توان و تجربه مناسب در ارائه خدمات مهندسی در قالب مناقصات دولتی و قراردادهای سازمانی می باشد. این خدمات شامل تجهیز ، نصب و راه اندازی و تعمیرات و نگهداری تاسیسات و تجهیزات برقی میباشد.

ارائه راهکارهای مانیتورینگ و نظارت بر شرایط محیطی و عملکرد تاسیسات در قالب پروژههای مختلف

با تخصص و توانمندی های موجود در تیم طراحی و فنی شرکت و با توجه به نیازمندیهای موجود در سازمانهای مختلف به ارائه راهکارهای مناسب برای نظارت و کنترل تجهیزات مختلف ، این شرکت تاکنون با قبول پروژه های متعدد از این سازمان ها توانسته است راهکارهای مناسبی در این حوزه ارائه نماید.

نظارت بر عملکرد تاسیسات شهری ، روشنایی و آبیاری فضای سبز ، پمپ های سپتیک سطح شهر

در زمینه مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد تاسیسات شهری شامل سیستم های روشنایی و آبیاری فضای سبز ، کنترل و مانیتورینگ پمپ های سپتیک و آبنماها ، کنترل و نظارت بر سطح مخازن آب و … و حرکت در جهت هوشمندسازی اماکن و تاسیسات شهری ، در سالهای اخیر این شرکت با معاونت خدمات شهری مناطق مختلف شهرداری تعامل مناسبی داشته و خوشبختانه پروژه های موفقیت آمیزی به انجام رسانده است. از طریق سیستم های نصب شده بر روی تابلو برق تاسیسات شهری ، مسئولین تعمیرات و نگهداری تاسیسات کلیه آلارم های ایجاد شده در تابلو فرمان و همچنین وضعیت تاسیسات را بر روی گوشی موبایل خود دریافت می نمایند و همچنین کلیه اطلاعات مذکور در سامانه تحت وب برای نظارت مدیران بر عملکرد پرسنل تعمیر و نگهداری و ارائه گزارشات مختلف جمع آوری می گردد.

مانیتورینگ وضعیت دربهای خروج اضطراری در ایستگاههای مترو

در ایستگاههای مترو وضعیت درب های خروج اضطراری و همچنین تردد غیر مجاز افراد در تونل ها و راهرو ها باید هموراه تحت کنترل و نظارت حراست و نگهبانی ایستگاه باشد. بدین منظور با نصب سنسورهای مناسب و تشخیص تردد آلارم متناسب به پرسنل نگهبانی مخابره شده و همزمان در سامانه مانیتورینگ کلی نیز ثبت می گردد. این سیستم همچنین امکان اطلاع رسانی اعلام حریق ، قطع برق اضطراری ، آب گرفتگی و سایر آلارم ها و پارامترهای متناسب با شرایط محیطی را دارا می باشد.

نظارت بر عملکرد تجهیزات پمپاژ آب و کنترل سطح مخازن

کنترل سطح مخازن و تجهیزات ایستگاههای پمپاژ در خطوط انتقال آب سازمان آبفا و شهرداری ها و همچنین در حوزه کشاورزی از نیازهای حساس و ضروری می باشد. این شرکت در پروژه های متعدد با نصب سیستم های کنترل از راه دور در بستر GSM ارتباط و اتوماسیون پمپ های آب و کنترل سطح مخازن را به انجام رسانده است. در این سیستم ها علاوه بر کنترل و اعلام وضعیت پمپ ها ، شیرهای برقی ، وضعیت مخرن ، هشدار سرریز یا بی آبی ، قطع و وصل برق ، هشدار آب گرفتگی موتورخانه و Faultهای تابلو مدار فرمان ، امکان حفاظت از تجهیزات و تشخیص و اعلان ورود افراد غیر مجاز به محوطه نیز وجود دارد.

مانیتورینگ تجهیزات مستقر در دیتا سنترها

در اتاق های سرور و مراکز دیتاسنتر پارامترهایی نظیر وضعیت برق شبکه ، وضعیت UPS و همچنین شرایط محیطی مانند دما و رطوبت باید هموراه تحت کنترل و نظارت باشد. با تجهیز این مراکز به سیستم های مانیتورینگ و کنترل از راه دور این شرکت ، ضمن اعلام هشدار تغییر وضعیت پارامترهای مذکور به گوشی همراه مسئول نگهداری ، با ایجاد سیکل کنترل امکان فرمان به تجهیزات تهویه به طور اتوماتیک بر اساس دما و رطوبت سنجش شده و همچنین حفاظت از تجهیزات در مقابل ورود غیر مجاز و سرقت نیز وجود دارد.

تسهیل و بهینه سازی فرایندها و مصرف منابع

بهینه سازی سیستم ها و فرایندها یکی از اهداف پروژه های هوشمندسازی و اتوماسیون می باشد. این شرکت با بررسی سیستم های سنتی و قدیمی موجود و ارائه سیستم های مختلف در حوزه هوشمندسازی توانسته است در خصوص افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی راهکارهای مناسبی ارائه نماید.

سیستم کنترل و بهینه سازی مصرف تجهیزات گرمایشی (موتورخانه)

با توجه به اهمیت بهینه سازی مصرف انرژی، تولید سیستمهای کنترل گرمایش مرکزی برای استفاده در موتورخانه مجتمع های بزرگ مسکونی و ادارات و سازمانها به مجموعه فعالیت های این شرکت افزوده شد و با قابلیت های منحصر بفرد سیستم تولید شده و عملکرد بهینه و مطلوب آن ، مورد استقبال و استفاده در بسیاری از ارگانها و مجتمع های مسکونی و آموزشی قرار گرفته است. با نصب این سیستم بر روی موتورخانه های قدیمی مصرف گاز و برق به میزان قابل توجهی کاهش یافته و آسایش ساکنین نیز تا حد مطلوبی تامین میگردد.

خدمات مهندسی در حوزه برق و تاسیسات برقی

شرکت مهندسی سپهر الکتروگیتر آسیا دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری در زمینه برق ، اتوماسیون و ارتباطات می باشد. تیم فنی این شرکت متشکل از پرسنل فنی متخصص و مهندسین حوزه برق و تاسیسات ، الکترونیک ، مخابرات ، کامپیوتر و IT دارای دانش ، توان و تجربه مناسب در ارائه خدمات مهندسی در قالب مناقصات دولتی و قراردادهای سازمانی می باشد. این خدمات شامل تجهیز ، نصب و راه اندازی و تعمیرات و نگهداری تاسیسات و تجهیزات برقی می باشد.

اجرای نیروگاههای خورشیدی

در جهت استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر، این شرکت توان فنی مهندسی خود را در جهت اجرای پروژه های نیروگاه خورشیدی به کارگرفته است . همچنین علاوه بر ارائه خدمات فنی در این حوزه اقدامات لازم در خصوص بومی سازی تکنولوژی تولید تجهیزات این نیروگاهها نیز در برنامه کاری این شرکت می باشد.

نصب ، نگهداری و تعمیرات تاسیسات برقی

ساخت و نصب تابلو های مدار فرمان برق صنعتی برای کنترل تاسیسات برقی و همچنین نگهداری و تعمیرات تابلوهای مدار فرمان و سیستم های اتوماسیون صنعتی از فعالیت های تیم خدمات مهندسی این شرکت می باشد.

پخش ویدیو

تولید محصولات و ماژول های IOT

با توجه به نیاز صنعت برق و اتوماسیون کشور به ماژول های کنترل از راه دور جهت نظارت و کنترل عملکرد تجهیزات و تاسیسات برقی ، این شرکت همگام با تکنولوژی روز دنیا در حوزه IOT در 10 سال اخیر توان خود را معطوف طراحی و تولید محصولات نوین با قابلیت های منحصر بفرد جهت ایجاد امکان بکارگیری در طیف وسیعی از پروژه های پیمانکاران صنعت برق و اتوماسیون نموده است. طراحی این محصولات مطابق با استانداردهای صنعتی و با لحاظ نمودن امکانات خاص جهت پاسخ به نیازمندیهای پروژه های مختلف صورت گرفته است. با بکارگیری این محصولات و اتصال آنها به تجهیزات و تاسیسات برقی امکان کنترل و گزارش گیری از تجهیزات اتصال یافته از طریق موبایل و یا سامانه های تحت وب به سادگی و با کمترین هزینه فراهم میگردد.

دستگاه نظارت و کنترل از راه دور تجهیزات برقی بوسیله موبایل

با گسترش زیرساخت های مخابراتی اپراتورهای همراه در کل کشور در سالهای اخیر ، استفاده از بستر GSM-GPRS برای کنترل از راه دور تجهیزات برقی می تواند راهکاری موثر و مقرون به صرفه باشد. لذا این دستگاه با بهره گیری از این بستر در مدلهای مختلف با تعداد ورودیها و خروجی های متفاوت امکان کنترل و مانیتورینگ تجهیزات متصل شده را از طریق موبایل فراهم می آورد.

سیستم هوشمند کنترل شرایط محیطی گلخانه

از آنجا که در سالن های گلخانه ها کنترل پارامترهایی نظیر دما و رطوبت و تجهیزاتی مانند فن ، هیتر و کولر و دریچه ها در کیفیت محصول تولیدی بسیار حائز اهمیت است و عدم کارکرد درست تجهیزات می تواند خسارات سنگین به بار آورد لذا این سیستم با سنجش شرایط محیطی از طریق اتصال سنسورهای مختلف و همچنین فرمان به تجهیزات ، همواره پارامترهای تحت کنترل را در حد مطلوب حفظ نموده و گزارشات وضعیت موجود را نیز به گوشی همراه مدیر گلخانه ارسال می نماید.

سیستم مانیتورینگ وضعیت تجهیزات پاور مراکز مخابراتی

در کلیه مراکز مخابراتی تامین ولتاژ مناسب برای عملکرد تجهیزات و پایداری آن بسیار حساس و حیاتی می باشد. لذا نظارت بر عملکرد صحیح تجهیزات پاور شامل دیزل ژنراتورها ، یکسوسازها و باطری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سیستم مانیتورینگ وضعیت تجهیزات پاور مراکز مخابراتی با سنجش ولتاژ نقاط مختلف و همچنین دریافت وضعیت عملکرد و آلارم تجهیزات پاور و شرایط محیطی مانند دما و رطوبت ، این اطلاعات را در بستر شبکه یا GSM به سرور های پشتیبان منقل نموده و از طریق نرم افزار مانیتورینگ تحت وب و گوشی همراه مسئولین تعمیرات و نگهداری قابل مشاهده و بررسی می باشد.

دستگاه کنترلر درب های برقی از طریق موبایل

این دستگاه راهکاری جدید برای فرمان به درب های برقی مجتمع ها ، پارکینگ ها و فروشگاهها بوسیله گوشی همراه و جایگزینی مناسب برای ریموت های RF می باشد. با نصب این دستگاه ، فرمان به درب برقی تنها با یک تک زنگ صورت میگیرد. همچنین مدیریت کاربران و گزارش تردد افراد با ارتباط گوشی های هوشمند از طریق WIFI به دستگاه به سادگی امکان پذیر است.

این دستگاه راهکاری جدید برای فرمان به درب های برقی مجتمع ها ، پارکینگ ها و فروشگاهها بوسیله گوشی همراه و جایگزینی مناسب برای ریموت های RF می باشد. با نصب این دستگاه ، فرمان به درب برقی تنها با یک تک زنگ صورت میگیرد. همچنین مدیریت کاربران و گزارش تردد افراد با ارتباط گوشی های هوشمند از طریق WIFI به دستگاه به سادگی امکان پذیر است.