دستگاه اس ام اس کنترلر

محصول پرفروش الکتروگستر

بوسیله دستگاه اس ام اس کنترلر شما به سادگی می‌توانید بدون حضور در محل و از طریق موبایل، کنترل تجهیزات برقی خود را به دست بگیرید. برای ارسال فرمان ON/OFF و همچنین دریافت گزارش از وضعیت تجهیزات تحت کنترل، نرم افزار اندرویدی بر روی گوشی همراه نصب می‌گردد و هریک از تجهیزات به شکل یک آیکن خاص قابل تعریف می‌باشد.

اس ام اس کنترلر چگونه کار می‌کند؟

دستگاه اس ام اس کنترلر که به کنترلر هوشمند و کنترلر پیامکی و کنترل از راه دور وسایل برقی معروف است دارای 2 تا 10 ورودی دیجیتال ایزوله (بنا به مدل دستگاه) می‌باشد که هر یک از آن‌ها را می‌توان در 2 مد عادی و آلارم، راه اندازی نمود. در صورت فعال سازی ورودی در مد هشدار (آلارم) دستگاه در صورت وقوع شرایط آلارم اقدام به ارسال SMS هشدار، تماس تلفنی (در صورت فعال سازی) و فعال سازی رله (در صورت فعال سازی) خواهد نمود. می‌توان برای هریک از ورودی‌ها مشخص نمود که در صورت وقوع شرایط آلارم به صورت لحظه‌ای، دستگاه عکس العمل نشان دهد و یا پس از گذشت چند ثانیه در صورت استمرار شرایط آلارم، ارسال SMS آلارم صورت گیرد. دستگاه SMS کنترلر دارای تایمرهای قابل برنامه ریزی جهت ارسال اتوماتیک وار گزارش ورودی‌ها در فواصل زمانی مشخص در شرایط عادی و شرایط آلارم می‌باشد. همچنین قابلیت برنامه ریزی ورودی 1 دستگاه جهت فعال سازی طبق برنامه زمان بندی مشخص نیز وجود دارد.

نیاز به اطلاعات بیشتری دارم
مشاوره رایگان با کارشناسان الکتروگستر
کلیک کنید

تجربه استفاده از

اس ام اس کنترلر الکتروگستر

مشتریان درباره اس ام اس کنترلر چه ‌می‌گویند؟

پخش ویدیو
دستگاه اس ام اس کنترلر الکتروگستر انتخابی هوشمندانه و مقرون بصرفه
امکانات نرم افزار اس ام اس کنترل
دارای بخش تنظیمات برای تغییر رمز دستگاه، گزارش سیم کارت، دریافت تنظیمات ذخیره شده در دستگاه، بازگشت به تنظیمات کارخانه و …
امکان مانیتورینگ دستگاه (مانیتورینگ دما، رطوبت، ورودی‌ها)
امکان ایجاد داشبورد برای دستور به خروجی‌ها
فعال سازی ورودی‌های دستگاه از جمله دما و رطوبت
امکان وابسته کردن ورودی‌ها به خروجی‌ها
تنظیم زمان روشن و خاموش اتوماتیک به خروجی‌ها
فرمان گروهی به خروجی‌ها و اعلام وضعیت رله
امکان گرفتن گزارش از ورودی‌ها و خروجی‌ها
نمایش پیامک‌های دریافتی از دستگاه
امکان تعریف چندین دستگاه با مدل‌های متفاوت
امکان شکل (آیکون) مناسب جهت تاسیسات برقی

کاربردهای دستگاه اس ام اس کنترلر (GSM Controller)

اتاق سرور
ری استارت کردن کامپیوترها | اطلاع از قطع برق | اطلاع از کارکرد صحیح سیستم | چک کردن وضعیت UPS | اطلاع از کارکرد صحیح کنترل و مانیتورینگ دما
تجهیزات آبیاری مزارع
کنترل پمپ‌های آب | کنترل آبیاری قطره‌ای | کنترل و مانیتورینگ سطح مخازن
سیستم‌های حفاظتی و اعلام حریق
اعلام حریق با تماس و SMS | پخش آژیر در مکانی دور از حادثه
شرکت توزیع نیرو
هشدار سرقت کابل و تجهیزات | گزارش تک فاز شدن | هشدار بروز FAULT در تابلوهای برق
ایستگاه‌های پمپاژ آب شهری
کنترل پمپ‌ها | مانیتورینگ و کنترل سطح مخزن | مانیتورینگ ولتاژ، جریان و...
آپارتمان‌ها و ویلاها
کنترل سیستم روشنایی | هشدار اعلام تردد | آبیاری از راه دور | کنترل و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
سیستم گرمایشی و چیلر
کنترل دما | گزارش خرابی | راه اندازی سیستم
گلخانه‌ها و مرغداری‌ها
هشدار قطع و وصل برق | کنترل تجهیزات و مانیتورینگ دما، رطوبت و ...

چرا باید اس ام اس کنترلر بخریم؟

دستگاه اس ام اس کنترلر راهکاری جدید برای کنترل انواع وسایل و تجهیزات می‌باشد که دیگر دغدغه حضور شما در محل را از بین می‌برد.

0

نصب موفق در کشور

0

مشتری راضی

0 سال

گارانتی بی قید و شرط

0 سال

خدمات پس از فروش

مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان ما
مشخصات خود را وارد کنید

سوالات متداول در مورد اس ام اس کنترلر

دستگاه اس ام اس کنترلر (رله سیم کارتی، کارت رله پیامکی) که ساخته شرکت سپهر الکتروگستر آسیا است و به کنترلر هوشمند پیامکی سیم کارتی نیز معروف است، از راه دور تمامی وسایل برقی مدنظر شما را تنها با یک موبایل کنترل می‌کند و از طریق SMS به وسایل برقی فرمان می‌دهد. همچنین دستگاه دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

دستگاه کنترل از راه دور SMS controller در کنترل تجهیزات آبیاری، اتاق سرور، ایستگاه‌های پمپاژ آب شهری، گلخانه‌ها و مرغداری‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاها، سیستم‌های حفاظتی و اعلام حریق، سیستم گرمایشی و چیلر و شرکت توزیع نیرو کاربرد دارد.

این کنترلر هوشمند دارای 2 تا 10 ورودی دیجیتال ایزوله (بنا به مدل دستگاه) می‌باشد که هر یک از آن‌ها را می‌توان در 2 مد عادی و آلارم، راه اندازی نمود. در صورت فعال سازی ورودی در مد هشدار (آلارم) دستگاه در صورت وقوع شرایط آلارم اقدام به ارسال SMS هشدار، تماس تلفنی (در صورت فعال سازی) و فعال سازی رله (در صورت فعال سازی قابلیت) خواهد نمود.

دستگاه کاربردی اس ام اس کنترلر (کنترلر پیامکی هوشمند سیم کارتخور یا رله پیامکی)

دستگاه کنترل از راه دور در کنترل تجهیزات آبیاری، اتاق سرور، ایستگاه‌های پمپاژ آب شهری، گلخانه‌ها و مرغداری‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاها، سیستم‌های حفاظتی و اعلام حریق، سیستم گرمایشی و چیلر و شرکت توزیع نیرو کاربرد دارد.

کنترل رله (خروجی) با جی اس ام کنترلر

دستگاه کنترلر سیم کارتی بنا به مدل انتخاب شده دارای 2 تا 8 رله 7 آمپر AC برای روشن و خاموش نمودن وسایل و تجهیزات برقی می‌باشد. هر چهار کنتاکت این رله‌ها در دسترس است و می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. اعمال فرمان ON/OFF به این رله‌ها از طریق ارسال SMS با متن خاص (طبق ویدیو آموزشی) انجام می‌گیرد. با ارسال هر SMS از سوی کاربر، دستگاه در تایید SMS دریافت شده یک SMS پاسخ به شماره‌های کاربران تعریف شده در حافظه خود برمی‌گرداند.

امکان تنظیم تایمر جهت خاموش شدن رله پس از گذشت زمان مورد نظر از لحظه روشن شدن رله نیز وجود دارد. یعنی در بسیاری از کاربردها مانند مواقعی که رله به عنوان شاسی استارت یا استپ یا کلید زمان دار استفاده می‌شود کاربر می‌تواند برای رله زمان روشن بودن را به دلخواه تنظیم نماید.

همچنین هر یک از رله‌ها قابلیت وابسته شدن به هر یک از ورودی‌های دستگاه SMS کنترل را دارا می‌باشند که در این صورت با وقوع شرایط آلارم در ورودی، رله مورد نظر نیز به حالت ON در می‌آید. یکی دیگر از قابلیت‌های این کنترلر هوشمند امکان تنظیم 4 تایم کاری برای ON/OFF شدن هر یک از رله‌های 1 و 2 دستگاه به طور اتوماتیک می‌باشد. یعنی رله بر طبق زمان بندی انجام شده در تایم مشخص روشن و سپس خاموش خواهد شد.

انواع مدهای ماژول هوشمند کنترل از راه دور لوازم برقی سیم کارتی

1- مد عادی

در این حالت در مواقع لزوم می‌توان از طریق ارسال SMS ورودی را چک کرد. (از قطع و وصل بودن ولتاژ ورودی و یا ON/OFF بودن یک مدار یا خروجی سنسور اطلاع حاصل نمود.) به عنوان مثال اگر ورودی کنترلر به سنسور یا مداری اتصال یابد که ولتاژ خروجی آن 0 یا 12 ولت باشد جهت اطلاع از وضعیت آن، کافی است کاربر یک SMS دریافت گزارش ورودی به دستگاه ارسال نماید تا دستگاه بلافاصله در پاسخ به آن گزارش وضعیت ورودی‌های خود را به شکل SMS ارسال نماید.

2- مد هشدار دهنده (آلارم)

هرگاه بخواهیم در اثر انجام یک عمل (قطع و وصل ولتاژ ورودی یا فعال شدن یک سنسور) دستگاه بلافاصله یک پیغام هشدار را به کاربر ارسال نماید باید ورودی مورد نظر را در مد هشدار دهنده تنظیم نمود. کلیه ورودی‌های دیجیتال اس ام اس کنترلر قابلیت تنظیم بر روی حالت هشدار دهنده فعال Low یا فعال High یا AnyChange را دارا می‌باشند. به عنوان مثال چنانچه بخواهیم، هرگاه خروجی یک سنسور از حالت 0 به 12 ولت تغییر حالت داد، کنترلر پیامکی بلافاصله یک SMS هشدار ارسال نماید، باید یکی از ورودی‌های دستگاه را که به سنسور اتصال می‌یابد در مد هشدار دهنده و فعال High تنظیم کرد. در این صورت بلافاصله پس از تغییر سطح ولتاژ سنسور از Low (0 ولت) به High (12 ولت) دستگاه SMS هشدار را ارسال می‌نماید. (متن SMS هشدار قابل تنظیم توسط کاربر است)

ورودی سنسور دما و رطوبت

این دستگاه کنترلر پیامکی سیم کارت خور دارای ورودی با قابلیت اتصال به 4 سنسور دما و یک سنسور رطوبت می‌باشد که مقدار دما و یا رطوبت را اندازه گیری کرده و در مواقع لزوم به صورت SMS این مقدار را گزارش می‌دهد. برای هریک از آن‌ها قابلیت تعیین حد بالا و حد پایین مجاز وجود دارد. و دستگاه در هنگام تجاوز ورودی از حد بالا یا حد پایین اقدام به ارسال SMS هشدار، تماس تلفنی (در صورت فعال سازی) و فعال سازی رله موبایلی (در صورت فعال سازی قابلیت) خواهد نمود.

دستگاه‌های جی اس ام کنترلر (اس ام اس) دارای نرم افزار (اپلیکیشن) هستند که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می‌شوند.

برای ارسال فرمان ON/OFF و همچنین دریافت گزارش از وضعیت تجهیزات تحت کنترل، نرم افزار اندرویدی بر روی گوشی همراه نصب می‌گردد و هریک از تجهیزات به شکل یک آیکن خاص قابل تعریف می‌باشد. همچنین برای سایر گوشی‌های غیر اندروید، کنترل و گزارش گیری از طریق کدهای دستوری SMS امکان پذیر می‌باشد.

اطلاعات بیشتر درباره دستگاه اس ام اس کنترلر جمع کردن