انواع محصولات الکتروگستر

محصولات پرطرفدار الکتروگستر

انواع سیستم های مانیتورینگ و کنترل تجهیزات خانه هوشمند متناسب با نیاز مشتری قابل سفارشی سازی میباشند. این سیستم های هوشمند ساز تاسیسات و تجهیزات برقی در هوشمند سازی صنعتی، ساختمان های تجاری و خانه ها و… کاربرد دارند. از تجهیزات هوشمند این دستگاه ها میتوان به سیم کارت و قابلیت کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن و وای فای اشاره کرد.

درب بازکن هوشمند اسگیت

دستگاه کنترل درب برقی اسگیت برای هوشمند سازی درب منازل و پارکینگ ها استفاده میشود .دستگاه درب باز کن اسگیت جایگزینی مناسب برای ریموت ها و فرمان به درب برقی میباشد و با نصب آن به سادگی از طریق یک تماس و یا وای فای میتوانید درب را باز کنید. با استفاده از سیستم دربازکن اسگیت، تنظیمات کاربران و مدیریت ورود و خروج از طریق ارتباط wifi و نرم افزار تحت وب به سادگی امکان پذیر میباشد. با قراردادن یک سیم کارت در این دستگاه بدون نیاز به اینترنت و یا هزینه تماس دستگاه دربازکن اسگیت به شبکه موبایل متصل شده و تنها با یک missed call امکان باز کردن درب را برای شما فراهم میکند.

دستگاه اس ام اس کنترلر

این دستگاه به شما این امکان را میدهد که تمامی تجهیزات برقی خود را هنگامی که حتی فرسنگ ها از آن ها دور هستید توسط یک پیامک(SMS) کنترل کنید. دستگاه اس ام اس کنترلر دارای کاربردهایی همچون کنترل تجهیزات برقی ویلا ها و آپارتمان ها،کنترل سیستم های حفاظتی و اعلام حریق،کنترل سیستم های گرمایشی و چیلرها،کنترل تجهیزات شرکت توزیع نیرو،کنترل تجهیزات ایستگاه های پمپاژ آب شهری،کنترل تجهیزات آبیاری،کنترل تجهیزات گلخانه ها و مرغداری ها و کنترل تجهیزات اتاق سرور میباشد. دستگاه کنترل از راه دور پیامکی(سیم کارتی) دارای 4 مدل میباشد که تفاوت مدل ها در تعداد ورودی و خروجی (رله ها) است.

سیستم هوشمند ساز گلخانه اسفارم

دستگاه هوشمندساز گلخانه در کنترل آبیاری، سمپاشی و کنترل دما و رطوبت و کنترل و نظارت بر عملکرد تجهیزات گلخانه مانند فن ، هیتر ، دریچه ورود هوا و مه پاش و کولر و … کاربرد دارد. این سیستم در افزایش و بهبود کیفیت محصول نقش بسزایی داشته و با کاهش هزینه های آب و برق و گاز کمک شایانی به گلخانه دار در راستای تولید محصول مینماید.

سیستم تابلو برق هوشمند

برای سهولت تجهیز و نصب و راه اندازی سیستم کنترل از راه دور و هوشمند سازی تجهیزات برقی و تاسیسات ، این تابلوها به صورت پیش ساخته و آماده نصب ، تولید و عرضه میگردد.با نصب این تابلو حتی افراد عادی نیز میتوانند به سادگی هر وسیله برقی را از راه دور تحت کنترل و نظارت خود درآورند. این تابلو برق ها در مدل های تک فاز و سه فاز با تعداد تجهیزات مشخص و متنوع موجود و قابل انتخاب میباشند.

سیستم موتورخانه هوشمند

کنترل از راه دور هوشمند موتورخانه، سیستمی است که از طریق آن تجهیزات داخل موتورخانه متناسب با نیاز حرارتی داخل ساختمان به کار گرفته می شود. تشخیص این نیاز از طریق سنسور های داخل موتور خانه و خارج ساختمان و با توجه به شرایط محیطی توسط سیستم هوشمند انجام می پذیرد. این امر باعث می گردد تا علاوه بر کاهش مصرف سوخت موتورخانه، میزان استهلاک تجهیزات کاهش یافته و آسایش حرارتی داخل ساختمان در حد استاندارد تنظیم گردد.

سوالات متداول

سیستم هوشمندساز درب برقی، سیستم هوشمند ساز موتورخانه های بزرگ و کوچک، سیستم هوشمندساز گلخانه و مرغداری و زمین های کشاورزی در ابعاد مختلف، سیستم هوشمند ساز اس ام اس کنترلر (هوشمندسازی انواع تجهیزات و تاسیسات برقی که در تمام زمینه های خانه و ویلاها، سیستم های حفاظتی و اعلام حریق،سیستم گرمایشی و چیلر و…) قابل استفاده میباشد.

شرکت الکتروگستر آسیا از مجموعه شرکت های دانش بنیان میباشد و تمام سعی و تلاش خود را کرده است محصولاتی تولید نماید که دارای کیفیت بسیاربالا و مقرون بصرفه ترین هزینه ها باشد تا بتواند مشتریان را بدون هیچگونه دغدغه ای در هوشمند سازی تاسیسات و تجهیزات برقی همیاری و همراهی کند.